Oceanis Park Hotel

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


8 dní

1.deň
odlet z Viedne
prílet na Rodos
transfer do hotela
check-in v hoteli od 14:00

2.-7.deň
individuálny program

8.deň
check-out z hotela do 12:00
transfer na letisko
odlet z Rodosu
prílet do Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Viedeň - Rodos - Viedeň
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • 1 ks malej príručná batožina do 5 kg (40cm x 20cm x 25cm) 
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie  cestovného dokladu
  • online check in – elektronickú registráciu pasažierov a vystavenie palubného lístka (platí pre lety s leteckou spoločnosťou Laudamotion
  • ubytovanie na 4 alebo 7 nocí v  hoteli Oceanis Park Hotel****
  • stravovanie formou All Inclusive
  • transfer letisko - hotel - letisko 



Cena neobsahuje

  • služby delegáta
  • miestne poplatky (cca 3€ noc/izba, platí sa na mieste)
  • cestovné poistenie (voliteľné)
  • podpalubnú batožinu (voliteľné)
  • ​priority boarding, ktorý umožňuje zobrať na palubu 1 kus príručnej batožiny v rozmeroch 55 x 40 x 20cm do 10kg



Ubytovanie

  • Oceanis Park Hotel**** (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
    elegantný hotel, ktorý prešiel v roku 2018 rekonštrukciou, blízko pláže Ixia.
  • Poloha: 250 m na pláž (kamienková), 6 km od prístavu, 4 km do centra mesta, 10 km od letiska, 150 m od autobusovej zastávky.
  • Vybavenie hotela: dve budovy (5 poschodí), 207 izieb, parkovanie (za poplatok), recepcia, lobby, výťah, úschovňa batožiny, mini market, reštaurácia, lobby bar, snack bar, 2 bazény, požičovňa bicyklov, automobilov.
  • Vybavenie izieb: (16-20m2), kúpeľňa, klimatizácia, trezor(za poplatok), TV, chladnička, balkón, vybavenie na prípravu kávy a čaju, WiFi (za poplatok)
  • Za doplatok sú k dispozícii aj izby s výhľadom na more alebo rodinné izby 
    All Inclusive: 
    skoré raňajky: 06:30 – 7:009 (kontinentálne raňajky) bufetový servis
    raňajky: 07:00 – 10:00 bufetový servis
    neskoré raňajky: 10:00 – 10:15  (kontinentálne raňajky) bufetový servis
    obed: 12:30 -14:30 bufetový servis (vrátane miestne pivo, víno, nealkoholické nápoje)
    večera: 19:00 – 21:30 bufetový servis
    (počas večere môže bť požadovaný dress code – krátke nohavice nie sú dovolené)
    ľahké občerstvenie počas dňa v lobby bare alebo Pergola snack bare
    nápoje dostupné v bare pri bazéne (Blue bar) od 10:00 – 18:00 sú: miestne pivo, víno, miestne alkoholické a nealkoholické nápoje, koktaily z miestnych nápojov.
    Bližšie informácie nájdete aj na oficiálnej stránke hotela: TU
    Presný rozpis služieb bude upresnený po príchode do hotela.
  • ​check in je možný od 14:00 hod.
  • check out je možný do 12:00 hod.
  • Adresa hotela: 99, Sotiros str., Ixia, 85101, Greece
  • Zobrazenie na mape: TU



Zmeny a storno objednávky

Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o obstaraní zájazdu zo strany objednávateľa meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu objednávateľ nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek objednávateľa nie je porušením povinnosti obstarávateľa zájazdu.
Objednávateľ môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o obstaraní zájazdu odstúpiť, pričom odstúpenie a výška zmluvnej pokuty s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. VII.




Víza

Slovenskí občania cestujúci do Grécka nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Grécko TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.

CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu

CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)

v prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.​

UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade. Zmena mena po zakúpení dokladov nie je možná!




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.