Hotel Berjaya Beau Vallon

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


11 dní

1.deň
odlet z Viedne

2.deň
prestup v Istanbule
prílet na letisko Mahe, Seychely
transfer do hotela
check in v hoteli

3.-10.deň
voľný program

11.deň
check out z hotela
transfer na letisko
odlet z letiska Mahe, Seychely

12.deň
prestup v Istanbule
prílet do Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Budapešť - Seychely - Budapešť alebo Viedeň - Seychely - Viedeň
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • 1 kus príručnej batožiny
  • 2 kusy batožiny do podpalubia do 23kg
  • ubytovanie na 7 alebo 10 nocí v hoteli Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino***
  • raňajky formou bufetu
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie  cestovného dokladu
  • ​transfer letisko - hotel - letisko 



Cena neobsahuje

  • služby delegáta
  • cestovné poistenie (voliteľné)



Ubytovanie v Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino***

  • Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino*** 
  • sa nachádza na na severe ostrova Mahe a je situovaný priamo na pláži. Neďaleko hotela sa nachádza  pláž Beau Vallon. Medzi ďalšie atrakcie v okolí patria North East Point Beach a Pláž Grand Anse. Hotel sa nachádza 5 km od hlavného mesta Victoria a 15 km od medzinárodného letiska. 
  • Súčasťou Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino je nekrytý tenisový kurt, vonkajší bazén a masážny bazén. Bezdrôtové pripojenie na internet je k dispozícii vo verejných priestoroch (za príplatok). Hotel ponúka tiež 2 reštaurácie, bar pri bazéne a bar/salónik. K ďalšiemu vybaveniu patrí kasíno, detský bazén a kúpeľné služby. Parkovanie je pre hostí bezplatné
  • Vybavenie izby Standard (cca 20m2): bezdrôtový vysokorýchlostný prístup na internet (za príplatok), prémiové kanály (TV-SAT), rýchlovarnú kanvicu,minibar, trezor (za poplatok), kúpeľňa, maželska posteľ alebo 2 oddelené postele. 
  • Presná adresa hotela: P.O. Box 550, Beau Vallon, Mahe Island 550, Seychelles
  • Zobrazenie na mape: TU
  • check in je možný od 14:00 hod.
  • check out je možný do 10:00 hod.
  • (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
  • Viac ponúk na Seychelách



Zmeny a storno objednávky

Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o zájazde zo strany cestujúceho meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu cestujúci nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. písm. d). Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek cestujúceho nie je porušením povinnosti CK, ktorá zájazd obstaráva. Cestujúci môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o zájazde odstúpiť, pričom odstúpenie a výška odstupného s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. X.




Víza a zdravotné formality

Slovenskí občania cestujúci na Seychely nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste si pred cestou skontrolovali minimálnu dĺžku platnosti pasu (minimálne 6 mesiacov po plánovanom odchode z cieľovej krajiny), maximálnu možnú dĺžku pobytu v cieľovej krajine, maximálnu možnú dĺžku pobytu v tranzitnej (prestupovej) krajine. Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré sú nevyhnutné na cestu a pobyt.

 

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Seychely TU.

 

CK pelicantravel.com s.r.o. nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním vízových, pasových a zdravotných povinností.

 



Cestovné poistenie


CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Cestovanie s deťmi

V prípade záujmu o cestovanie s deťmi kontaktujte Zákaznícky servis telefonicky na +421 2 3216 6321 alebo emailom na pobyty@pelikan.sk




Dôležité informácie


CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu

CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)

V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci Vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.

UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.