Mirna-Terme & Wellness LifeClass

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


4 dní

1.deň
príchod do hotela individuálnou dopravou
check-in od 14:00
individuálny program

2.-3.deň
individuálny program

4.deň
check-out z hotela do 11:00



Cena obsahuje

  • ubytovanie na 3, 4 alebo 7 nocí v hoteli Mirna-Terme & Wellness LifeClass****
  • stravovanie formou polpenzie 

 

 




Cena neobsahuje

  • dopravu (vlastná doprava)
  • služby delegáta
  • miestne poplatky (cca 1,20€ noc/ dospelá osoba, cca 0,60€ noc/ dieťa - platí sa na mieste)
  • cestovné poistenie (voliteľné)​



Ubytovanie v Mirna-Terme & Wellness LifeClass****

  • Mirna-Terme & Wellness LifeClass**** 
    je zrekonštruovaný hotel, vhodný aj pre rodiny s deťmi, v blízkosti centra Portorož, promenády pri mori a plážovej časti pre hostí hotela.
  • Poloha: blízko pláže, cca 10 min chôdze od centra, reštaurácií. Hotelová pláž je cca 200 m od areálu hotela. (2 Lehátka + slnečník za poplatok cca 14 eur/deň)
  • Vybavenie hotela: 80 izieb, lobby s recepciou, Wifi, reštaurácia, bar, kasíno. Posilňovňa (k dispozícii len v ranných hodinách) a vnútorný termálny bazén sú k dispozícii bez poplatku v „Terme & Wellness LifeClass“.
  • Zariadenia sesterských hotelov môžu byť využívané za poplatok (napr saunový park, Ayurveda ošetrenia a pod v  „Terme & Wellness LifeClass“). Hotel je s „Terme & Wellness LifeClass“ spojený krytou pasážou.
  • Parkovanie: za poplatok cca 5 eur / deň alebo parkovanie v podzemnej garáži cca 15 eur / deň – parkovacie miesta sú v závislosti od aktuálnej dostupnosti
  • Detská postieľka – za poplatok cca 5 eur / deň , platí sa na mieste. Rezervácia je potrebná vopred.
  • Vybavenie izieb:cca 20m2
  • kúpeľňa, fén, TV, trezor, Wifi, minibar (za poplatok), klimatizácia, balkón.
  • K dispozícii sú za doplatok aj izby s výhľadom na more alebo rodinné izby.
  • Adresa hotela:Obala 33, 6320 Portorož, Slovenia
  • check-in je možný od 14:00
  • check-out je možný do 11:00 hod.
  • Zobrazenie na mape: TU
  • (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
  • Viac ponúk v Slovinsku 

 




Zmeny a storno objednávky

Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o zájazde zo strany cestujúceho meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu cestujúci nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, cl. VI. písm. d). Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek cestujúceho nie je porušením povinnosti CK, ktorá zájazd obstaráva. Cestujúci môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o zájazde odstúpiť, pričom odstúpenie a výška odstupného s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, cl. X.




Víza a zdravotné formality

Slovenskí občania cestujúci do Slovinska nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste si pred cestou však skontrolovali minimálnu dĺžku platnosti pasu/občianskeho preukazu (minimálne 6 mesiacov po plánovanom odchode z cieľovej krajiny), maximálnu možnú dĺžku pobytu v cieľovej krajine, maximálnu možnú dĺžku pobytu v tranzitnej (prestupovej) krajine. Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré sú nevyhnutné na cestu a pobyt. Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Potrebné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Slovinsko TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním vízových, pasových a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Cestovanie s deťmi

V prípade záujmu o cestovanie s deťmi kontaktujte Zákaznícky servis telefonicky na +421 2 3216 6321 alebo emailom na pobyty@pelikan.sk




Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte. 




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.