Ibis Styles

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


10 dní

1.deň
odlet z Viedne

2.deň
prestup v Taipei (Taiwan)
prílet na letisko Denpasar Bali
transfer do hotela
check in od 14:00

3.-9.deň
voľný program

10.deň
check out z hotela do 12:00
transfer na letisko
odlet z letiska Denpasar Bali
prestup v Taipei (Taiwan)

11.deň
prílet do Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Viedeň - Denpasar Bali - Viedeň 
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie cestovného dokladu
  • 1 kus príručnej batožiny
  • 1 kus batožiny do podpalubia  
  • ubytovanie na 7,8,9,10,12 alebo 14 nocí v hoteli ibis Style Bali Benoa***
  • raňajky formou bufetu
  • transfer letisko - hotel - letisko



Cena neobsahuje

  • služby delegáta
  • cestovné poistenie (voliteľné)



Ubytovanie v ibis Style Bali Benoa***

  • ibis Style Bali Benoa*** 
  • ​Poloha:10 minút jazdy od letiska,  800 m od pláže, v oblasti Tanjung Benoa- známovou pre svoje výborné podmienky pre vodné športy, reštaurácie sa nachádzajú v blízkosti hotela.
  • Vybavenie hotela: 174 izieb s jednoduchým, moderným dizajnom, WiFi vo verejných priestoroch hotela, požičovňa bicyklov, recepcia, výťah, bazén, posilňovňa, Spa, reštaurácia, bar. Hotel bol otvorený v roku 2011.
  • Vybavenie izieb: (cca 24m2) klimatizácia, trezor, mini chladnička, TV, kúpeľňa.
  • Check in: od 14:00 hod
  • Check out: do 12:00 hod
  • Adresa hotela: Jalan Pratama No. 57 A, Tanjung Benoa - Nusa Dua, 80361 Nusa Dua, Indonesia 
  • Zobrazenie na mape TU
  • (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
  • Viac ponúk v Indonézii



Zmeny a storno objednávky

 Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o zájazde zo strany cestujúceho meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu cestujúci nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. písm. d). Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek cestujúceho nie je porušením povinnosti CK, ktorá zájazd obstaráva. Cestujúci môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o zájazde odstúpiť, pričom odstúpenie a výška odstupného s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. X.




Víza a zdravotné formality

Slovenskí občania cestujúci do Indonézie nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste si pred cestou skontrolovali minimálnu dĺžku platnosti pasu (minimálne 6 mesiacov po plánovanom odchode z cieľovej krajiny), maximálnu možnú dĺžku pobytu v cieľovej krajine, maximálnu možnú dĺžku pobytu v tranzitnej (prestupovej) krajine. Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré sú nevyhnutné na cestu a pobyt.

 

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Indonézia TU.

 

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním vízových, pasových a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Cestovanie s deťmi

V prípade ak máte záujem cestovať s deťmi, kontaktujte náš zákaznícky servis, kde pre Vás pripravia individuálnu ponuku.​




Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.

CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu

CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)

V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zakaznicky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavaky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.

UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade. Zmena mena po zakúpení dokladov nie je možná!




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.