Cala Romani

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


5 dní

1.deň
odlet z Bratislavy alebo Viedne
prílet na Malorku na letisko Palma Mallorca
transfer do hotela
check-in v hoteli od 14:00

2.-4.deň
individuálny program

5.deň
check-out z hotela do 10:00
transfer na letisko
odlet z Malorky z letiska Palma Mallorca
prílet do Bratislavy alebo Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku Bratislava - Palma de Mallorca - Bratislava alebo Viedeň - Palma de Mallorca - Viedeň
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • 1 kus malej príručnej batožiny v rozmeroch max. 40 x 20 x 25 cm 
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie  cestovného dokladu
  • online check in – elektronickú registráciu pasažierov a vystavenie palubného lístka 
  • ubytovanie na 4 alebo 7 nocí v hoteli Cala Romani***
  • stravovanie formou All Inclusive
  • transfer letisko-hotel-letisko



Cena neobsahuje

  • služby delegáta
  • cestovné poistenie (volitelné)
  • podpalubnú batožinu (volitelné)
  • miestne poplatky (cca 2 -4 EUR/noc/osoba, platí sa na mieste)
  • ​priority boarding, ktorý umožňuje zobrať na palubu 1 kus príručnej batožiny v rozmeroch 55 x 40 x 20cm do 10kg



Ubytovanie v Cala Romani***

  • Cala Romani***
    je ideálny pre rodinnú dovolenku. Pláž Cala Domingos Gran sa nachádza cca 600 m a nákupné možnosti s reštauráciami a obchodmi cca 300 m. Hotelový komplex má 504 ubytovacích jednotiek umiestnených v 3 budovách, a prešiel rekonštrukciou v zime 2014. 
  • Vybavenie hotela: lobby s recepciou, Wifi (za poplatok), bar, terasa, reštaurácia, supermarket, 3 bazény, bar pri bazéne, ležadlá a slnečníky pri bazéne bez poplatku.
  • Ubytovanie: dvojlôžkové izby s klimatizáciou, telefónom, trezorom, SAT-TV (za príplatok). Za príplatok sú k dispozícii izby s výhľadom na bazén.
  • K dispozícii je za príplatok aj ubytovanie v apartmánoch. (max obsadenie 2 dospelé osoby a  3 deti) pozn. V hoteli nie je možné ubytovavať 3 dospelé osoby v jednej izbe alebo apartmáne. 
  • Stravovanie: All Inclusive - raňajky, obedy, vecčere formou bufetu. Miestne alkoholické a nealkoholické nápoje, káva a čaj sú k dispozícii v bare od 10:00 hod do polnoci. Občerstvenie je k dispozícii doobedu od 10:00 - 13:00 hod, poobede od 15:00-17:00 hod, večer od 21:00 - 22.30 hod.
  • Športové aktivity: bowling, mini futbal, 2 tenisové kurty, detský bazén, detské ihrisko, detský klub s maskotmi Cala a Romi s celodenným programom pre deti všetkých vekových kategórií.
  • ​Adresa hotela: Carrer sa Mola, 07689 Calas de Mallorca, Illes Balears, Spain
  • check in je možný od 15:00 hod.
  • check out je možný do 10:00 hod.
  • Oficiálna stránka hotela: TU
  • Zobrazenie na mape: TU
  • (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
  • Viac ponúk na Malorke 



Zmeny a storno objednávky

Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o zájazde zo strany cestujúceho meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu cestujúci nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. písm. d). Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek cestujúceho nie je porušením povinnosti CK, ktorá zájazd obstaráva. Cestujúci môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o zájazde odstúpiť, pričom odstúpenie a výška odstupného s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. X.




Víza

Slovenskí občania cestujúci do Španielska nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Španielsko TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Cestovanie s deťmi

V prípade ak máte záujem cestovať s deťmi, kontaktujte náš zákaznícky servis, kde pre Vás pripravia individuálnu ponuku.​




Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.

CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spolocnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dna odletu

CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)

V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väcšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukoncením rezervácie, alebo ihned po jej vytvorení pre okamžité zaznacenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnost miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovat objednávku rovnakého hotela.

UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávat celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.