Maritim Antonine

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


6 dní

1.deň
odlet z Viedne
prílet na Maltu
transfer do hotela
check in v hoteli

2.-5.deň
voľný program

6.deň
check out z hotela
transfer na letisko
odlet z Malty
prílet do Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Bratislava - Malta - Bratislava alebo Viedeň- Malta - Viedeň
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • 1 kus malej príručnej batožiny 40 x 20 x 25 cm 
  •  vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie  cestovného dokladu
  • online check in – elektronickú registráciu pasažierov a vystavenie palubného lístka
  • ubytovanie v hoteli Maritim Antonine Hotel & Spa****
  • raňajky
  • transfer letisko - hotel -letisko

 




Cena neobsahuje

  • miestne poplatky (cca 0.5 eur/osoba/noc)
  • cestovné poistenie (volitelné)
  • podpalubnú batožinu (voliteľné)
  • služby delegáta
  • ​priority boarding, ktorý umožňuje zobrať na palubu 1 kus príručnej batožiny v rozmeroch 55 x 40 x 20cm do 10kg 



Ubytovanie v Maritim Antonine****

  • Maritim Antonine****
  • Hotel s krásnym panoramatickým výhľadom na Maltu, s exkluzívnym Spa a vďaka svojej polohe výborným východiskovým bodom na spoznávanie ostrova.
  • Poloha: cca 1 km od najväčšej pláže  Mellieha Bay. 25 km od letiska, kúsok od zastávky autobusu. 20 km od mesta Sliema a St. Julians.
  • Vybavenie hotela: 2 budovy, lobby, recepcia, bufetová reštaurácia, 2 A la Carte reštaurácie, strešná terasa s panoramatickým výhľadom, 2 vonkajšie bazény (v prevádzke v závislosti od počasia): hlavný bazén, bazén na streche len pre osoby staršie ako 16 rokov) , lehátka a slnečníky pri bazéne, posilňovňa, Wellness centrum.
  • Vybavenie izieb: cca 25m2, kúpeľňa s WC, fén, vybavenie na prípravu kávy alebo čaju, TV, telefón, WiFI, trezor, mini bar (za poplatok), klimatizácia.
  • K dispozícii sú za doplatok aj izby typu Junior suita alebo Deluxe izba.
  • Check in: možný od 14:00 hod
  • Check out: možný do 11:00 hod
  • Zobrazenie na mape: TU
  • (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
  • Viac ponúk na Malte 



Zmeny a storno objednávky

 Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o zájazde zo strany cestujúceho meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu cestujúci nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. písm. d). Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek cestujúceho nie je porušením povinnosti CK, ktorá zájazd obstaráva. Cestujúci môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o zájazde odstúpiť, pričom odstúpenie a výška odstupného s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. X.




Víza

Slovenskí občania cestujúci na Maltu nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Malta TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Tipy a triky

Dôležité informácie o Malte súvisiace s dovolenkou na Malte, čo treba vidieť, ako naplánovať itinerár, kde sa ubytovať na Malte nájdete na našich Pelipeckách.




Cestovanie s deťmi

  • V prípade záujmu o cestovanie s deťmi kontaktujte Zákaznícky servis telefonicky na +421 2 3216 6321 alebo emailom na pobyty@pelikan.sk



Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.

CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových casov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dna odletu

CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)

V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väcšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukoncením rezervácie, alebo ihned po jej vytvorení pre okamžité zaznacenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnost miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovat objednávku rovnakého hotela.

UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávat celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.