Club Tuana Fethiye

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


8 dní

1.deň
odlet z Bratislavy alebo Viedne
prílet na letisko Dalaman
privátny transfer do hotela
check-in v hoteli od 14:00

2.-7.deň
individuálny program

8.deň
check-out z hotela do 12:00
privátny transfer na letisko
odlet z letiska Dalaman
prílet do Bratislavy alebo Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Viedeň - Dalaman - Viedeň alebo Bratislava - Dalaman - Bratislava
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • online check in – elektronickú registráciu pasažierov a vystavenie palubného lístka​
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie cestovného dokladu
  • 1 kus malej príručnej batožiny v rozmeroch max. 40 x 20 x 25 cm 
  • ubytovanie na 4 alebo 7 nocí v hoteli Club Tuana Fethiye *****
  • stravovanie formou All Inclusive
  • transfer letisko - hotel - letisko 



Cena neobsahuje

  • služby delegáta
  • miestne poplatky (cca 2-4 € noc/osoba, platí sa na mieste)
  • cestovné poistenie (voliteľné)
  • podpalubnú batožinu (voliteľné)
  • priority boarding, ktorý umožňuje zobrať na palubu 1 kus príručnej batožiny v rozmeroch 55 x 40 x 20cm do 10kg



Ubytovanie v hoteli Club Tuana Fethiye*****

  • Hotel Club Tuana Fethiye*****
  • Poloha: hotel sa nachádza priamo na hotelovej piesočnato/kamienkovej pláži, 17 km od mesta Dalaman, 45 km od letiska Dalaman.
  • Vybavenie izieb: rozloha izby cca 24 m2, kúpeľna s WC, vaňa/sprcha, satelitná TV, telefón, trezor (za poplatok), sušič vlasov, mini bar, klimatizácia, balkón alebo terasa. 
  • Vybavenie hotela: hotel má 413 izieb, 24 h recepcia, lobby bar, 4 reštaurácie, tobogány, 3 bazény, slnečníky a lehátka pri bazéne a na pláži (bez poplatku), parkovanie, detské ihrisko, fitness, wellness, sauna, stolný tenis, tenis, plážový volejbal, vodné športy ponúkané miestnymi poskytovateľmi (za poplatok).  
  • check-in je možný od 12:00
  • check-out je možný do 14:00
  • Adresa hotela: Yaniklar Köyü, 48300 Fethiye, Turecko
  • Zobrazenie na mape: TU
  • (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
  • Viac ponúk v Turecku



Zmeny a storno objednávky

Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.

Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o zájazde zo strany cestujúceho meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu cestujúci nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. písm. d). Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek cestujúceho nie je porušením povinnosti CK, ktorá zájazd obstaráva. Cestujúci môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o zájazde odstúpiť, pričom odstúpenie a výška odstupného s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. X.




Víza a zdravotné formality

Slovenskí občania cestujúci do Turecka nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad - cestovný pas (minimálne 6 mesiacov od vstupu do krajiny), maximálnu možnú dĺžku pobytu v cieľovej krajine, maximálnu možnú dĺžku pobytu v tranzitnej (prestupovej) krajine. Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Turecko TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Cestovanie s deťmi

V prípade záujmu o cestovanie s deťmi kontaktujte Zákaznícky servis telefonicky na +421 2 3216 6321 alebo emailom na pobyty@pelikan.sk. 




Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte. 
CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu. 
CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov).
V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.



Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.
 
V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.
 
V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.