H Sovereign Bali

Radi by sme Vás informovali, že preklad do slovenského jazyka je informatívny a prekladaný automatizovane z nemeckého jazyka, prosíme preto o Vaše pochopenie. Originálny popis hotela a služieb v nemeckom jazyku zobrazíte kliknutím na nemeckú vlajku.

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Kategória: 4 hviezdičky

Miesto:
Hotel "H Sovereign Bali" sa nachádza v Bali, Indonézia.

adresa:
Jalan Raya Tuban 2
Lingkungan Tuban Griya
Tuban 80361
bali
Tel .: 62 361 3015555
Fax: 62 361 3015588

Vlastnosti:
K rôznym zariadeniam a službám patrí služba stráženia detí, starostlivosť o deti, transfer, konferenčná miestnosť a biznis centrum. Vo verejných priestoroch je k dispozícii Wi-Fi pripojenie na internet. K dispozícii sú aj obchody.

Check-in/check-out:
Upozorňujeme, že časy registrácie a odhlásenia sa môžu líšiť v závislosti od hotela. Registrácia sa očakáva od 12:00 do 16:00 a odhlásenie sa očakáva od 10:00 do 14:00. Ďalšie informácie o registrácii a odhlásení nájdete na recepcii. Všetky informácie sú bez záruky.

Ubytovanie:
V izbách je kúpeľňa, klimatizácia môže byť použitá na ovládanie vnútornej klímy. Samostatné spálne sú ďalšou rezerváciou ubytovania. K dispozícii je tiež minibar. Optimálne pohodlie poskytuje internet, telefón, TV a WiFi. V kúpeľni nájdete sprchovací kút a župany.

Stravovanie:
K dispozícii je bar. Bohaté raňajky formou bufetu zaručujú dobrý štart do dňa.

Šport/Zábava:
Pre flexibilné voľnočasové aktivity sú na výber športové a zábavné možnosti domu. Vírivka v kúpacej oblasti sľubuje príjemnú relaxáciu. V bare pri bazéne sú k dispozícii osviežujúce nápoje. K dispozícii sú rôzne zariadenia vrátane kúpeľov, sauny a masážnych procedúr.

Dôležité upozornenie na rezerváciu izieb pre seniorov:
Izby pre seniorov sú rezervovateľné len pre cestujúcich vo veku nad 60 rokov. Táto požiadavka na vek musí byť splnená pre všetkých cestujúcich v miestnosti. Ak tieto podmienky nie sú splnené, vzniknú dodatočné náklady pre cestujúcich na mieste.
Vybavenie seniorskej izby zvyčajne zodpovedá štandardným izbám.

Poznámka pre osoby so zníženou pohyblivosťou:
Tento produkt je vo všeobecnosti obmedzený pre osoby so zníženou pohyblivosťou. Či už naďalej vyhovuje vašim individuálnym potrebám, požiadajte o rezerváciu pred rezerváciou!

Extra prestupov:
Upozorňujeme, že pri miestnom prenose môžu vzniknúť príplatky za objemnú batožinu (napr. Golfové príslušenstvo, kočík, padák, surf alebo lyže). Tieto ceny nie sú zahrnuté v cene vašej cesty a musia sa platiť v hotovosti. Registrácia je vyžadovaná vopred.

Poznámka na batožinu politiky/Naše jedlá:
Bezplatná batožina a jedlá sa môžu líšiť v závislosti od leteckej spoločnosti. Podrobné informácie vám poskytne zákaznícky servis.

Poznámka o požiadavkách na vstupných:
Vstupné požiadavky sa líšia v závislosti od miesta určenia. Podrobné informácie vám poskytne zákaznícky servis.

Poznámka o požiadavkách na vstupných:
Nemeckí a rakúski občania potrebujú cestovný pas, ktorý je platný po dobu 6 mesiacov po ich pobyte. Deti do 16 rokov musia mať pas (s fotografiou). Položka s preukazom totožnosti nie je možná. Cestujúci môžu cestovať do Indonézie na bezvízové ​​cestovanie až na 30 dní.

sopky:
Sopečná činnosť a zemetrasenia narastajú po celej Indonézii. Niekoľko sopiek v Indonézii je stále aktívnych. Cestovatelia by nemali zostať v ich blízkosti, keďže sa očakávajú významné zdravotné riziká. Cestujúcim v regióne sa odporúča, aby pozorne sledovali novinky.
Indonézia je najväčší ostrovný štát na svete a obsahuje tisíce ostrovov. Nebezpečenstvo tiesňavy spojené s tsunami je neustále.

Informácie o nočných letov:
Upozorňujeme, že v prípade nočných letov s časom príchodu 04:00 ráno a neskôr v destinácii je check-in v hoteli možný iba v deň príchodu od 14:00 (miestna zmena je vyhradená).

Ak spiatočný let je nočný let s odletom v 04:00 ráno z cieľovej oblasti, hotel sa odhlási o 12:00 hod. (S výhradou miestnej zmeny) predtým.

Predčasné odhlásenie alebo neskoré odhlásenie - dlhodobé používanie izby, podľa dostupnosti po konzultácii s hotelovou recepciou!
Pred príchodom je možné rezervovať si ďalšiu noc za príplatok. Obráťte sa na zákaznícky servis.