Palotel Luxury Hotel

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


6 dní

1.deň
odlet z Viedne
prílet na Korfu na letisko Kerkyra I Kapodistrias
transfer do hotela
check-in do hotela do 14:00

2.- 5.deň
individuálny program

6.deň
check-out z hotela do 10:00
transfer na letisko
odlet z Korfu z letiska Kerkyra I Kapodistrias
prílet do Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Bratislava - Korfu - Bratislava alebo Viedeň - Korfu - Viedeň
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • 1 kus malej príručnej batožiny v rozmeroch max. 40 x 20 x 25 cm 
  • ubytovanie na 5  alebo 7 nocí v hoteli Palotel*** 
  • raňajky
  • transfer letisko - hotel - letisko (na letisku vás bude očakávať zástupca s tabuľkou CK Pelikan)
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie cestovného dokladu
  • online check in – elektronickú registráciu pasažierov a vystavenie palubného lístka




Cena neobsahuje

  • služby delegáta
  • cestovné poistenie (voliteľné)
  • podpalubnú batožinu (voliteľné)
  • ​priority boarding, ktorý umožňuje zobrať na palubu 1 kus príručnej batožiny v rozmeroch 55 x 40 x 20cm do 10kg
  • ​miestne poplatky (cca 0.5 -4 EUR/noc/izba, platí sa na mieste)



Ubytovanie

  • Palotel***   (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
  • hotel sa nachádza len 200 metrov od pláže Gouvia (kamienková pláž) a priamo na hlavnej ulici s tradičnými tavernami, obchodmi a malým supermarketom. 
  • Poloha hotela:  Len 150m od hotela sa nachádza autobusová zastávka s frekventovaným dopravným spojením do mesta Korfu, ktoré je 6km od hotela a medzinárodné letisko Korfu je 7 km od hotela. Zadarmo hotel poskytuje verejné parkovanie v okolí.​
  • Vybavenie izieb: klimatizácia, vybavenie na prípravu kávy a čaju, TV, trezor, mini chladnička. balkón.
  • Vybavenie hotela: 24 hodinová recepcia, reštaurácia. Hostia môžu využívať bazén, ktorý je zdieľaný so susedným hotelom Gouvia. Bezplatné WiFI v spoločných priestoroch hotela.
  • Presná adresa: Gouvia, 49100 Corfu, GR
  • check in je možný od 14:00 hod.
  • check out je možný do 10:00 hod
  • Zobrazenie na mape: TU



Zmeny a storno objednávky

Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o obstaraní zájazdu zo strany objednávateľa meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu objednávateľ nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek objednávateľa nie je porušením povinnosti obstarávateľa zájazdu.
Objednávateľ môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o obstaraní zájazdu odstúpiť, pričom odstúpenie a výška zmluvnej pokuty s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. VII.




Víza a zdravotné formality

Slovenskí občania cestujúci do Grécka nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Grécko TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Cestovanie s deťmi

  • V prípade záujmu o cestovanie s deťmi kontaktujte Zákaznícky servis telefonicky na +421 2 3216 6321 alebo emailom na pobyty@pelikan.sk



Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.

CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu
CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)
V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.