Malta s výletom na ostrovy Gozo a Comino

Zobraziť popis cestovnej kancelárie:

Program


6 dní

1.deň
odlet z Bratislavy alebo Viedne
prílet na Maltu
transfer do hotela
check in v hoteli

2..deň
voľný program

3.deň
celodenný výlet loďkou (cca 7hod) - zastávky v Crystal Lagoon, Blue Lagoon na ostrove Comino, 3hod zastávka v Mgarr na ostrove Gozo
1 hod zastávka v Crystal Lagoon, Comino - od 1.6.-30.10. - závisí od počasia
1 hod zastávka v Blue Lagoon, Comino
3 hod zastávka v Mgarr, Gozo
komentovanie v angličtine, taliančine, francúzštine, nemčine a poľštine

4.-5.deň
voľný program

6.deň
check out z hotela
transfer na letisko
odlet z Malty
prílet do Bratislavy alebo Viedne



Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Bratislava - Malta - Bratislava alebo Viedeň - Malta - Viedeň
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • 1 kus malej príručnej batožiny v rozmeroch max. 40 x 20 x 25 cm
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie  cestovného dokladu
  • online check in – elektronickú registráciu pasažierov a vystavenie palubného lístka
  • ubytovanie v hoteli Dolmen****
  • stravovanie formou raňajok
  • transfer letisko - hotel - letisko
  • výlet loďou na ostrovy Comino a Gozo (cesta z hotela na miesto odchodu lode TU

 




Cena neobsahuje

  • miestne poplatky (cca 0.5 eur/osoba/noc)
  • cestovné poistenie (volitelné)
  • podpalubnú batožinu (voliteľné)
  • služby delegáta
  • ​priority boarding, ktorý umožňuje zobrať na palubu 1 kus príručnej batožiny v rozmeroch 55 x 40 x 20cm do 10kg 



Ubytovanie v hoteli Dolmen****

  • Dolmen Hotel****
  • Hotel sa nachádza na krásnom pobreží Qawry v zátoke sv. Pavla a ponúka nádherný výhľad na more.
  • Poloha: priamo pri mori, v menej rušnej ulici v časti Qawra, medzinárodné letisko je od hotela cca 18 km, národné akvárium cca 1 km, 100 m od supermarketu, pár minút chôdze od reštaurácií a zábavných možností. 
  • Vybavenie hotela: 488 izieb a luxusných apartmánov, 24 hodinová recepcia, WiFi (bez poplatku), 3 reštaurácie,  lobby bar, bar pri bazéne, plážový bar, suvenírový obchod,  5 bazénov, infinity bazén s morskou vodou, lehátka (bez poplatku), detský bazén, fitness centrum, Spa Wellness zóna, kasíno, práčovňa (za poplatok), bezplatný prístup na súkromnú pláž, kurz potápania (za poplatok), animácie pre deti aj dospelých. Hotel priamo spolupracuje so Sun and Fun Watersports, ktorá sa nachádza na pláži a poskytuje širokú škálu vodných športov a aktivít, poskytovanie služieb závisí od sezóny.
  • Vybavenie izieb: štandardná izba s výhľadom na krajinu (cca 20m2), klimatizácia, kúpeľňa, sušič vlasov, minibar (za poplatok), satelitná TV, telefón, trezor, wifi, set na prípravu kávy a čaju, balkón. Za doplatok výhľad na more.
  • Adresa hotela:  Qawra, SPB 2402 St Paul's Bay, Malta
  • Zobrazenie na mape: TU
  • Oficiálna stránka hotela: TU
  • Check in: možný od 14:00 hod
  • Check out: možný do 12:00 hod
  • (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
  • Viac ponúk na Malte 



Zmeny a storno objednávky

 Zájazd sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami CK Pelikán.
Zájazd je po uzatvorení Zmluvy o zájazde zo strany cestujúceho meniteľný v závislosti na podmienkach tarifnej triedy prepravcu, ubytovacieho zariadenia, resp. poskytovateľov ďalších služieb zahrnutých v zájazde. Právny nárok na zmenu zájazdu cestujúci nemá, okrem zmeny osoby/osôb, ktoré sa zájazdu zúčastnia, pričom podmienky tejto zmeny sú upravené vo VOP CK Pelikán, časť B, čl. VI. písm. d). Prípadná nemožnosť inej zmeny zájazdu podľa požiadaviek cestujúceho nie je porušením povinnosti CK, ktorá zájazd obstaráva. Cestujúci môže pred začatím zájazdu od Zmluvy o zájazde odstúpiť, pričom odstúpenie a výška odstupného s ním spojená sa riadia VOP CK Pelikán, časť B, čl. X.




Víza

Slovenskí občania cestujúci na Maltu nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Malta TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.




Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.




Tipy a triky

Všetky užitočné tipy o Malte,  o dovolenkovaní na Malte, čo vidieť, ako naplánovať svoj itinerár, v ktorom hoteli sa na Malte ubytovať nájdeš na našich Pelipeckách

 




Cestovanie s deťmi

  • V prípade záujmu o cestovanie s deťmi kontaktujte Zákaznícky servis telefonicky na +421 2 3216 6321 alebo emailom na pobyty@pelikan.sk



Dôležité informácie

Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.

CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových casov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dna odletu

CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)

V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väcšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukoncením rezervácie, alebo ihned po jej vytvorení pre okamžité zaznacenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnost miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovat objednávku rovnakého hotela.

UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávat celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.




Postup po úhrade

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny objednávky z platobného systému, preveríme najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých alternatív nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme.